.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صنعت نفت آبادان ۴ نساجی مازندران ۰
آبروریزی شدید نساجی در آبادان/ بوی سقوط می آید!
تیم فوتبال صنعت نفت از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور امشب میزبان تیم نساجی مازندران بود که در نهایت این دیدار با برتری چهار بر صفر طلایی پوشان به پایان رسید.
آبروریزی شدید نساجی در آبادان/ بوی سقوط می آید!

به گزارش شمال نیوز، در آخرین دیدار روز نخست هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر شامگاه امروز تیم فوتبال صنعت نفت در ورزشگاه خانگی میزبان نساجی مازندران بود که این دیدار با برتری ٤ بر صفر تیم جنوبی به پایان رسید.

 

طالب ریکانی دو بار در دقایق ۵۹ و ۶۶ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ٧٧ و حسن بیت سعید در دقیقه ٨٨ برای صنعت نفت گل زد.

 

صنعت نفت که با ۱۷ امتیاز یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول بود، با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و به یک امتیازی مس کرمان رسید تا در سه هفته پایانی شانس خود برای ماندن در لیگ برتر را افزایش دهد.

 

نساجی نیز با ادامه روزهای بد خود در نیم فصل دوم ۲۵ امتیازی و در جایگاه دوازدهم باقی ماند. این اولین شکست تیم اسپانیایی تحت هدایت انرخوس اسپانیایی بود.

 

حالا با این نتایج بد، نساجی یک گام دیگر به مرز سقوط نزدیک شده است و کسانی که باعث و بانی این وصع نساجی هستند باید پاسخگو باشند.

 

مدیرعامل باشکاه نساجی مازندران تمامی اعضای این باشگاه را ۱۰ درصد جریمه کرد.

 

با اعلام ایزد سیف‌الله‌پور در پی کسب نتایج ضعیف در نیم فصل دوم و ناکامی‌های ادامه دار این تیم، کلیه اعضای باشگاه نساجی مازندران ۱۰ درصد جریمه شدند.

 

مدیرعامل این باشگاه ضمن عذرخواهی از هواداران گفت: نگاه ما به آینده امیدوارانه و طبق برنامه‌ریزی انجام شده است. حضور آبرومندانه‌ای را در فصل پیش‌رو و لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.